Norwegian kampagne i modvind

/Norwegian kampagne i modvind

Norwegian kampagne i modvind

Norwegian kampagne i modvind

Intet inkluderet kan blive en dyr fornøjelse hos det ellers så populære flyselskab Norwegian, som i sin nyeste reklamekampagne ”alt inkluderet” lagt vægt på ulemperne ved, at alt er inkluderet.

Den 9. september 2013 skrev BT, at 300 rejsende var strandet i Bangkok på grund af en teknisk fejl i den nye flyver fra Norwegian. Der har været flere sager vedrørende tekniske problemer hos luftfartselskabets nye ruter til New York og Bangkok.

Serviceniveauet varierer meget
Passagerer, som var strandet i Bangkok, kunne ikke komme hjem før fejlen med Norwegian-flyet blev fundet og kunne derfor ikke komme rettidigt hjem, medmindre de selv betalte en ekstra flybillet med et andet selskab.

Hos mange af de andre flyselskaber så som SAS, KLM, Thai Airways m.fl. vil det oftest være muligt at komme hjem med et andet fly, fordi de har samarbejdsaftaler med andre luftfartsselskaber også kendt som alliancer.

Sædet er inkluderet i prisen

På Norwegians hjemmeside skriver de dog, at sædet, flyveturen og mulighed for bestilling af snack er inkluderet i prisen. Du kan vælge, at tage flyveturen på 8 timer uden mad og drikke og uden håndbagage. I så fald kan du komme til New York den 6. – 20. juli 2014 for 3.598,- Hvis du skal have bagage og mad med, er prisen 4.396,- samme tur, med mad og bagage kan Icelandair finde til 4.208,-

Kom på den sorte liste
Der er blevet reklameret meget med det nye fly, 787 Dreamliner, og derfor valgte mange kunder at flyve netop med Norwegian fordi de tilbød en ”unik” flyoplevelse. Da der igen var tekniske problemer i New York, blev passagererne ombooket, men på et ældre Airbus fly fra New York til Oslo.

Ifølge Norsk Transportklagenævn skal Norwegian refundere 10 % af billetprisen. Det har Norwegian valgt at ignorere og er derfor kommet på Norsk Transportklagenævn sorte liste.

By | november 13th, 2013|Kommentarer lukket til Norwegian kampagne i modvind

About the Author: